Koulutuksia, osallistua voi myös verkossa.

29.8.2023

Pirstaleinen työ - teemaseminaari 4.10.2023

Tehy järjestää keskiviikkona 4.10. teemaseminaarin Helsingissä Sokos Hotel Presidentissä (Eteläinen Rautatiekatu 4). Voit vaihtoehtoisesti seurata tilaisuutta myös verkossa. Tervetuloa mukaan! Tilaisuus on avoin ihan kaikille Tehyn jäsenille.

Seminaarin teemana on pirstaleinen työelämä. Seminaarissa käsitellään mm. työhön liittyvää stressiä, riskitekijöitä ja stressiltä suojaavia tekijöitä. Pohdimme myös, miten hyvinvointialueiden muutokset ovat näkyneet työpaikoilla sekä miten voimme yhteistyössä edistää työoloja. Kuulemme lisäksi, miten kiire vaikuttaa aivojen hyvinvointiin. Mukana puhujina on monipuolinen joukko asiantuntijoita, mm. aivotutkija, professori Minna Huotilainen.

Voit ilmoittautua mukaan seminaariin paikan päälle Helsinkiin 3.9. mennessä osoitteessa www.tehy.fi/koulutus. Samalta sivulta löydät myös seminaarin ohjelman.

Verkkoseminaariin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Verkkoseminaaria pääset seuraamaan livenä sivulla www.tehy.fi/teemaseminaari (sivu ei käytössä ennen seminaaria). Tallenne on katsottavissa kahden kuukauden ajan. Sivulta löytyvät tarkemmat ohjeet verkkoseminaarin seuraamiseen ja kommentointiin tilaisuuden aikana.

STTK: Työn tulevaisuus -verkkotapahtuma 3.10.2023

STTK järjestää tiistaina 3.10. jo perinteisen, kaikille STTK:n henkilöstön edustajille suunnatun yhteisen Työn tulevaisuus -tapahtuman. Tapahtuma järjestetään Helsingissä Finnkino Tennispalatsissa (Salomonkatu 15). Voit osallistua halutessasi tapahtumaan myös verkossa.

Päivän teemana on tänä vuonna sosiaalinen ja fyysinen turvallisuus työyhteisössä. Ohjelma on täynnä herätteleviä puheenvuoroja. Mukana puhujina ovat mm. turvallisuusalan kouluttaja Totti Karpela, työturvallisuuden, työhyvinvoinnin ja työkykyjohtamisen erityisasiantuntija Johanna Pulkkinen sekä näyttelijä ja laulaja Mikko Leppilampi. Ohjelman löydät STTK:n sivuilta.

Ilmoittaudu mukaan seminaariin joko paikan päälle tai verkkoon 3.9. mennessä osoitteessa www.tehy.fi/koulutus

Molemmat tilaisuudet on neuvoteltu palkalliseksi koulutukseksi henkilöstönedustajille monen työehtosopimuksen piirissä.
Näet oman työehtosopimuksesi tilanteen sivulla www.tehy.fi/aykoulutus23 (vaatii kirjautumisen toimijat-sivuille).