Jäsenkirje 3/2023

17.3.2023

Suuterveydeksi päivän 20.3.2023 kunniaksi suunhoidon ammattilaiset - hammashoitajat ja suuhygienisti voivat laittaa "peukkutervehdyksen" kommentoimalla ammattiosaston toimintaa muutamalla sanalla. Toivomme, että jäsen jättää "peukutuksen" kera yhteystietonsa ammattiosaston sähköpostiin ao820@tehy.net viimeistään 24.3.2023-mennessä "Peukuttajien" kesken arvotaan kolme hieronta lahjakorttia, jotka toimitetaan saajilleen postissa.

Ammattiosaston kevätkokous pidetään Pe 21.4.2023 klo 18.00- City Hotellissa Joiku tilassa. Kokoukseen osallistuminen myös etänä mahdollista. Ilmoittautuminen ja maininta, osallistuuko etänä viimeistään 11.4.2023 ammattiosaston sähköpostiin. Erityisruokavaliosta myös maininta, koska kokouksen jälkeen ruokailu Monte Rosa-ravintolassa. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat: toiminta- ja tilikertomus sekä toiminnantarkastajien lausunto. Lisäksi suoritamme hallituksen täydennysvaalin.

Toukokuulle 20.-21.5.2023 olemme suunnittelemassa keväistä retkeä Haaparannalle kauppoihin ja Cape East kylpylään. Tiedotamme asiasta lähemmin, kun olemme saaneet matkan suunnitelman tehtyä valmiiksi. Aika kuitenkin ennakkoon tietoonne.

Edunvalvonnassa valmistaudumme kesäkuussa maksuun tuleviin järjestelyvaraerien jakoon liittyviin paikallisneuvotteluihin, niin hyvinvointialueella kuin KVTES sopimusalan kohdalla. Seuratkaa työnantajienne intra-sivustoja Kaltiota ja Lanssia.