Jäsenkirje 2/2024

9.2.2024

TEHY GOES TO LEVI JA MEIDÄN AMMATTIOSASTOMME

Tehy järjestää pohjoisessa Levillä 13.-14.4.2024 tapahtuman. Tarkat tiedot löytyvät Tehy goes Levi 13.4. — ilmoittaudu mukaan! | Tehy verkkosivuilta.

Osallistumalla tapaamme muita tehyläisiä ja puheenjohtajamme Milla-Riikan Tehy tapahtumatorilla. Lisäksi Hullu Poro Areenalla on lauantaina illalla Irinan keikka. Tapahtumatorin ja siellä tarjottavan keittolounaan, sekä iltakeikan maksaa Tehy. Muuten mukaan ilmoittautuneet vastaavat matkoista, majoittumisesta, aktiviteeteista ja muista kuluista itse. NYT ON PAIKKA NÄYTTÄÄ KOKO MUULLE SUOMELLE, ETTÄ POHJOISESSA OSATAAN PITÄÄ HAUSKAA TEHYLÄISELLÄ MEININGILLÄ. LÄHE ILMOTTAUTUMAAN JA MUKKAAN PORUKKAAN! Paikalle odotetaan satoja tehyläisiä.

Hallitus päätti arpoa yhdelle jäsenelle majoituksen yhdeksi yöksi määräaikaan 22.3 mennessä ilmoittautuneiden joukosta. Voittajalle ilmoitetaan, kun arvonta on suoritettu. Lisäksi 20 nopeinta osallistujaa saavat 40 euron suuruisen tuen maksamistaan tapahtumakuluista, kun toimittavat ammattiosastolle kuitin ja tilinumeronsa 18.4 mennessä ao820@tehy.net. Ilmoitamme jäsenviestillä heti, jos määrä tulee täyteen ennen määräpäivää. Määräpäivän jälkeen tulleita asiaan liittyviä viestejä emme käsittele.

TALVILOMA LIIKUNTATUKI

Jos Levi ei sovi sinun kevään ohjelmaasi, niin päätimme tukea 20 jäsenemme talviloma harrastuksia 30 eurolla. Tuen saa toimittamalla maksetusta liikunta-aktiviteetista kuitin ja tilinumeron ao820@tehy.net. Tukea on mahdollista hakea 22–26.4. Mutta tukeen oikeuttava kulu on saanut syntyä jo aikaisemmin kevättalvella esim. maaliskuussa. Mikäli 20 täyttyy ennen määräpäivää, siitä ilmoitetaan jäsenviestillä. Ennen hakuaikaa tai sen jälkeen asiaa koskevia viestejä emme käsittele.

Tuen voi saada vain joko Levi tapahtumaan tai talviloma harrastukseen.

AMMATTIOSASTON KEVÄTKOKOUS 26.4.2024

Tiedoksi ja kutsuksi, että ammattiosaston sääntöjen mukainen kevätkokous pidetään Rovaniemellä Tehy toimistolla Maakuntakatu 26.4.2024 klo 18.00. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös Teamsin kautta.

Ilmoittautuminen linkin saamiseksi ja kokoustarjoilun vuoksi tulee tehdä ammattiosaston sähköpostiin ao820@tehy.net viimeistään ke 10.4.2024 mennessä.  Kokouksessa käsitellään toimintakertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastajien lausunto.

ENNAKKO SYYSKUUN PERHERETKESTÄ

Syyskuussa la 14.9.2024 klo 12.00–16.00 toivotamme sinut ja halutessasi myös perheesi Paaniemen leirikeskukseen ulkoilemaan, paistamaan makkaraa, paahtamaan vaahtokarkkia ja kahvittelemaan yhdessä kanssamme. Sateen sattuessa voimme olla sisällä pirtissä. Tarkempi tiedotus tapahtumasta myöhemmin.

Terveisin, ammattiosastosi hallitus.