Jäsenkirje 10/2023

2.11.2023

Pe 24.11.2023 klo 17.30 syyskokous, jonka jälkeen pikkujouluruokailu klo 19.00. Aikaa ilmoittautumiselle on 6.11.2023 asti. Toimikaa aiemman ohjeistuksen mukaan, mikäli halutatte osallistua tilaisuuteen. Syyskokouksen esityslista ja toimintasuunnitelma sekä talousarvio 2024 lähetetään syyskokoukseen ilmoittautuneille etukäteen ennen kokousta. Syyskokous pidetään paperittomana.

VUODEN 2024 KALENTERI

Ammattiosasto haluaa antaa 20.lle nopeimmalle vuoden 2024- A5 vihkokalenterin. Ilmoita halukkuudestasi ao820@tehy.net , niin lähetämme kalenterin loppuvuoden aikana sinulle, mikäli mahdut joukkoon.

EDUNVALVONTAA

Palvelualuekohtaiset osa-aikaiset pääluottamusmiesvaalit käynnissä kaakkoisella, lounaisella ja ensihoidossa. Äänestysaikaa 8.11.2023 klo 15.00-asti. Näiden vaalien jälkeen käydään palvelualuekohtaiset luottamusmies- ja varaluottamusmiesvaalit kaakkoisella ja lounaisella palvelualueella.

Ammattiosastostamme ehdolla on Risto Sainio numerolla 2. Risto hoitaa nykyisinkin tehtävää ja olisi ehdottoman tärkeää, että edunvalvonnassa olisi laaja näkemys ja kokemus koko palvelukentästä, niin perusterveydenhuollosta, sosiaalitoimesta ja erikoissairaanhoidosta. KAIKKIEN ÄÄNTÄ TARVITTAAN! Toimi saamasi vaalikirjeen ohjeiden mukaan ja äänestä, mikäli et jo ole sitä tehnyt. Äänestämällä osallistut vaaliarvontaan, jossa kaikissa hyvinvointialueen Tehy luottamusmiesvaaleissa ääntään käyttäneet ovat mukana. Voittoina arvotaan seitsemän kappaletta sadan euron arvoista S-ryhmän lahjakorttia.

Rovaniemen kaupunki Vaalilautakunta on jatkanut ehdokasasetteluaikaa KVTES-sopimuksen luottamusmiesvaalissa. Vaali koskee lähinnä varahaiskasvatuksessa työskenteleviä Tehyläisiä. Aika päättyy 7.11.2023 ja nyt olisi korkea aika saada tuolle sopimukselle pääluottamusmies. Kirjettä jäsenille on asiasta lähetetty.