Jäsenkirje 1/2024

11.1.2024

Hallituksen toiminta vuodelle 2024 aloitettiin kokouksella. Sovimme kokouksessa, että ammattiosaston sääntöjen mukainen kevätkokous pidetään pe 26.4. klo 18.00. Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Syyskokouksen hyväksymän toimintasuunnitelman mukaisesti, järjestämme Rovaniemen kaupungin palveluksessa olevien jäsentemme edunvalvonnan nimissä työnantajatapaamisen helmikuussa.

Maaliskuussa keväisille hangille laitamme liikkeelle pienen 30 euron suuruisen liikuntarahan 30.lle nopeimmalle jäsenelle. Tuen saajaksi voi ilmoittautua aikavälillä 1.3 - 31.3.2024 laittamalla viesti kuitin kera (kuva tai skannaus) ammattiosaston sähköpostiin ao820@tehy.net. Seuraa siis jäsenviestintää ja ole valmiina toimimaan, kun virallinen tuen hakuilmoitus tulee sähköpostiisi.

Toivomme, että kertoisit meille mitä muuta toimintaa voisimme kevätkaudella järjestää ja kuinka suuri omavastuuosuus olisi sinusta kohtuullinen? Laita siis sähköpostia tulemaan. Käsittelemme vastaukset täysin luottamuksellisesti.

Seurata meitä myös fb sivuilla Tehy Rovaniemen kaupungin ao. sekä netissä https://ao820.tehy.fi/

Liikunnallisia ulkoilukelejä

toivottaa koko hallitus.